Slovenská pošta
Popis služby Slovenská pošta
doručení do 3-4 dnů od zpracování objednávky
zásilku doručí Slovenská pošta na vámi zadanou adresu na Slovensku
jakmile zásilku předáme přepravci přijde vám e-mail s číslem zásilky
zásilka je automaticky pojištěna do výše 30 €
maximální hmotnost zásilky je 10 kg
První pokus o doručení nevyšel?
Pokud doručení z nějakého důvodu nevyšlo bude vaše zásilka uložena na nejbližší poště, kde si ji bude možné vyzvednout třeba cestou z práce, nebo následující den. Zásilka zde bude uložena nejdéle 7 dní, proto je vhodné ji vyzvednout co nejdříve.
UŽITEČNÉ ODKAZY
Sledování zásilky ZDE |
Kde mám nejbližší poštu zde |
Převzetí zásilky a reklamace
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat vnější obal zásilky!
Pokud se vyskytnou nějaké komplikace, návod na jejich řešení naleznete níže. Budeme velmi rádi, když nás o komplikacích budete informovat na zákaznické lince: 604 387 475 nebo prostřednictvím e-mailu: reklamace@vitalcountry.cz S námi na to prostě nebudete sami!
Zásilka jeví známky poškození
Takováto zásilka nebude doručována. Bude uložena na spádové poště, kde bude čekat na Vaší kontrolu.
Jak dále postupovat?
- zásilku nemusíte převzít (tuto možnost doporučujeme)
- pokud zásilku i přes zjevné poškození obalu převezmete, je nutné ji ještě na poště zkontrolovat!
- pokud zjistíte, že zboží bylo poškozeno uvnitř zásilky sepište přímo na poště reklamaci
OBAL NEJEVÍ ZNÁMKY POŠKOZENÍ
Pokud bylo poškozeno zboží uvnitř zásilky a obal byl zcela v pořádku je nutné uplatnit reklamaci na jakékoliv poště nejpozději do 2 pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku vždy reklamuje její příjemce. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení.