Česká pošta

Balík na poštu Česká pošta

Pokud zvolíte možnost dopravy „Balík na poštu“, odešleme Vám balíček, přesně na tu poštu,  kterou si vyberete. Je jich více než 2600, takže se ve Vašem okolí jistě nějaká nachází. Zda si balíček vyzvednete cestou z práce nebo až odvedete děti do školy je už na Vašem rozhodnutí. Balík je zapotřebí vyzvednout do 7 dní.

Popis služby balík na poštu

fajfka4hmotnost zásilky až 30 kg (v případě přesáhnutí hmotnostního limitu rozdělíme objednávku na více zásilek)

fajfka4doručení následující den po vyexpedování zásilky

fajfka4o možnostech vyzvednutí jste informováni SMS nebo e-mailem

fajfka4pohyb zásilky můžete sledovat online


užitečné odkazy

 

Pobočky České pošty zde Sledování zásilky online zde Prodloužit dobu uložení online zde

 

Pomocí aplikace online můžete například prodloužit dobu uložení zásilky ze 7 dní na 15 dní.

Je také možné změnit poštu, na které má být zásilka uložena.


Je možné platit kartou?

Na pobočkách České pošty můžete platit v hotovosti nebo kartou.


Co potřebuji k vyzvednutí zásilky?

fajfka7doklad totožnosti

fajfka7číslo zásilky (najdete v SMS nebo e-mailu)

pokud neznáte číslo zásilky, bude Vám stačit nadiktovat obsluze:

telefonní číslo, které jste uvedli při objednávce nebo Váš e-mail


Převzetí zásilky a reklamace

převzetí zásilky

Při převzetí věnujte pozornost vnějšímu vzhledu zásilky!

Pokud se vyskytnou nějaké komplikace, návod na jejich řešení naleznete níže. Budeme velmi rádi, když nás o komplikacích budete informovat na zákaznické lince: 604 387 475 nebo prostřednictvím e-mailu: reklamace@vitalcountry.cz  S námi na to prostě nebudete sami!

Obal jeví známky poškození

  1. zásilku nemusíte převzít (tuto možnost doporučujeme)
  2. pokud zásilku i přes zjevné poškození obalu převezmete, je nutné ji ještě na poště zkontrolovat!
  3. pokud zjistíte, že zboží bylo poškozeno uvnitř zásilky sepište přímo na poště reklamaci

 

obal nejeví známky poškození

Pokud bylo poškozeno zboží uvnitř zásilky a obal byl zcela v pořádku je nutné uplatnit reklamaci na jakékoliv poště nejpozději do 2 pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku vždy reklamuje její příjemce. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení.


 Balík do ruky Česká pošta

Pokud zvolíte možnost dopravy „Balík do ruky“, odešleme Vám balíček, na jakoukoliv adresu, kam Vám ho osobně dopraví kurýr. Online si můžete změnit čas nebo způsob doručení.

Popis služby balík do ruky

fajfka4hmotnost zásilky až 30 kg (v případě přesáhnutí hmotnostního limitu rozdělíme objednávku na více zásilek)

fajfka4doručení následující den po vyexpedování zásilky

fajfka4o pohybu balíčku i času doručení jste informováni SMS nebo e-mailem

fajfka4můžete změnit čas nebo způsob doručení online

fajfka4pohyb zásilky můžete sledovat online


užitečné odkazy

 

Sledování zásilky online zde Změna doručení online zde

 

 


Je možné platit kartou?

Platba kartou zatím není podporována, ale připravuje se.


Co potřebuji k vyzvednutí zásilky?

fajfka7doklad totožnosti 


Převzetí zásilky a reklamace

převzetí zásilky

Při převzetí věnujte pozornost vnějšímu vzhledu zásilky!

Pokud se vyskytnou nějaké komplikace, návod na jejich řešení naleznete níže. Budeme velmi rádi, když nás o komplikacích budete informovat na zákaznické lince: 604 387 475 nebo prostřednictvím e-mailu: reklamace@vitalcountry.cz  S námi na to prostě nebudete sami!

Obal jeví známky poškození

Takováto zásilka nebude doručována. Bude uložena na spádové poště, kde bude čekat na Vaší kontrolu.

Jak dále postupovat?

  • zásilku nemusíte převzít (tuto možnost doporučujeme)
  • pokud zásilku i přes zjevné poškození obalu převezmete, je nutné ji ještě na poště zkontrolovat!
  • pokud zjistíte, že zboží bylo poškozeno uvnitř zásilky sepište přímo na poště reklamaci

obal nejeví známky poškození

Pokud bylo poškozeno zboží uvnitř zásilky a obal byl zcela v pořádku je nutné uplatnit reklamaci na jakékoliv poště nejpozději do 2 pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku vždy reklamuje její příjemce. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. 


K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Jaké cookie používáme najdete ZDE