Výdejna Uloženka

 zakladni_noclaim2
 Osobní odběr v síti Uloženka

Popis služby uloženka

výdejna

fajfka4celkem 328 míst pro osobní vyzvednutí zásilky v Čechách i na Slovensku (mapa výdejen zde)

fajfka4hmotnost jedné zásilky až 20 kg - v případě přesáhnutí hmotnostního limitu rozdělíme objednávku na více zásilek

fajfka4doba doručení je zpravidla do druhého dne od expedování objednávky

fajfka4zásilku si vyzvedněte do 7 dní (prodloužení termínu úschovy zde)

fajfka4my vás budeme informovat e-mailem, jakmile zásilku předáme dopravci Uloženka

fajfka4dopravce vás bude informovat SMS nebo e-mailem o převzetí zásilky a termínu jejího doručení na zvolenou pobočku, také obdržíte kód pro sledování zásilky

fajfka4doručené zboží si můžete přímo na pobočce Uloženky rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat


Je možné platit kartou?

  • na pobočkách Uloženka lze platit v hotovosti i kartou
  • na partnerských výdejních místech DPD Pickup (prodejny Mountfield, depa DPD, apod.) platba kartou zatím není možná
  • výdejní automaty umožňují pouze platbu kartou
  • balíkomaty České pošty vyžadují platbu pouze hotovosti

Co potřebuji k vyzvednutí?

  • zásilku může vyzvednout libovolná osoba, která zná heslo pro vyzvednutí zásilky
  • heslo Vám přijde SMS zprávou a e-mailem
  • při vyzvednutí již zaplacené objednávky budete vyzváni k předložení dokladu totožnosti

Užitečné odkazy

 

Sledování zásilky ZDE

Mapa výdejen ZDE

Prodloužit dobu uložení ZDE

 

 


Převzetí zásilky a reklamace

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat vnější obal zásilky!

Zásilka jeví známky poškození

V případě, kdy při přebírání zásilky zjistíte, že je zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte a uvědomte o tomto ihned obsluhu pobočky. Obsluha s Vámi na místě sepíše protokol ( Zápis o škodě ).

Zásilka nejeví známky poškození

Pokud bylo poškozeno zboží uvnitř zásilky a obal byl zcela v pořádku proveďte důkladnou fotodokumentaci viz náš návod. Fotodokumentaci nám zašlete neprodleně na e-mail info@vitalcountry.cz nejpozději do 2 pracovních dnů!

NÁVOD NA FOCENÍ POŠKOZENÉ ZÁSILKY

  • obsah z blízka - produkty
  • obsah jako celek
  • krabice ve které zásilka dorazila (ze všech stran) včetně etiket
  • výplně a obalový materiál

 

 

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Jaké cookie používáme najdete ZDE